loading...
وایقان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 57 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است. 

 

total recall symbian ضبط مکالمه با KillerMobile TotalRecall 5.6   سیمبین S60v3 S60v5 S^3 Anna Belle

 

Admin بازدید : 56 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .

Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows PC-FLT

 

TMNT Out of Shadows pc cover small دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows برای PC

 

Admin بازدید : 51 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

Speccy نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

 

Admin بازدید : 64 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تماما اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

action launcher android دانلود لانچر Action Launcher Pro 1.9.0   اندروید

 

Admin بازدید : 43 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (1)

Defraggler نرم افزاری کوچک ولی با امکانات لازم و همچنین رایگان  برای یکپارچه سازی یا دیفرگمنت نمودن کلی و جزئی هارد دیسک می باشد. این نرم افزار رایگان و حرفه ای به راحتی و با سرعت بالا با حفظ دقت و امنیت نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک اقدام می نماید. در کنار قابلیت دیفرگمنت کلی هارد دیسک، امکان یکپارچه سازی حتی یک فایل یا فولدر نیز برای تسریع عملکرد و صرفه جویی در وقت در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات منحصربفرد نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی و دیفرگمنت نمودن حافظه های قابل حمل و USB می باشد. بدین ترتیب کاربر به راحتی میتواند نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های فلش نیز اقدام نماید. یکی از ویژگی های مورد نیاز اینگونه نرم افزار حفظ امنیت و اطمینان و جلوگیری از ایجاد مشکل برای هارد دیسک می باشد که شرکت سازنده نرم افزار مدعی استفاده از تکنولوژی های امن جهت یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. قابلیت مهم دیگر نرم افزار یکپارچه سازی سریع (Quick Defrag) می باشد که در این بخش کاربر میتواند با سرعت بیشتری نسبت به یکپارچه سازی اقدام کند، مسلم است که این یکپارچه سازی دقت کمتری انجام شده و بیشتر برروی فایل های حجیم تمرکز دارد. توانایی دیگر نرم افزار امکان زمان بندی اتوماتیک جهت یکپارچه سازی در بازه های زمانی مشخص و همچنین در لحظاتی است که سیستم بدون استفاده روشن مانده می باشد.

 

Defraggler یکپارچه سازی قدرتمند و حرفه ای Defraggler 2.15.742

 

Admin بازدید : 44 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر از جمله افرادی هستید که به ترجمه نمودن و ساخت زیرنویس برای فیلم علاقمند هستید ولی ابزار مناسب جهت این کار را ندارید و یا حتی اگر دوست دارید به ویرایش زمانی و تنظیم زیرنویس ها اقدام کنید و یا میخواهید متن زیرنویس ها را ویرایش نمایید بایستی از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید. یکی از این نرم افزارهای عالی و از همه مهمتر رایگان Subtitle Workshop نام دارد. این نرم افزار کامل جهت ساخت،تبدیل و ویرایش زیرنویس ها طراحی شده است و تمامی ابزارهای لازم جهت ساخت،ویرایش و تبدیل زیرنویس ها را در خود جای داده است. ساخت زیرنویس ها با قابلیت نمایش فیلم موردنظر درون خود نرم افزار کار را برای مترجم بسیار آسان میکند به صورتی که دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی نیست و نرم افزار با قابلیت play و pause کاربر را در یافتن ثانیه دقیق شروع مکالمات یاری میدهد. در زمینه ویرایش نیز کاربر به راحتی میتواند زیرنویس های ساخته شده را از نظر زمانی و متنی ویرایش نماید بدون اینکه اشکالی در زیرنویس به وجود آید. تبدیل فرمت بین فرمت های معمول زیرنویس نیز در زمره قابلیت های نرم افزارها محسوب می گردد. تنظیم نمودن خطوط و همچنین تغییر فونت ، اندازه فونت و رنگ و… نیز از جمله قابلیت های ویرایشی نرم افزار محسوب میگردد. 

 

Subtitle Workshop ساخت،ویرایش و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825

 

Admin بازدید : 48 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

 

Admin بازدید : 51 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

AutoHideDesktopIcons نرم افزاری ساده برای پنهان کردن اتوماتیک آیکون های دسکتاپ و در صورت تنظیم کاربر مخفی نمودن اتوماتیک نوار وظیفه و استارت منو می باشد. این نرم افزار بعد از زمان مشخص شده توسط کاربر ، مثلاً ۵ ثانیه ، میتواند آیکون و منو استارت را مخفی نموده تا صفحه دسکتاپ شما کاملاً خالی نمایش داده شود. برای نمایان شدن آیکون و منو استارت نیز کافی است یک کلیک در صفحه خالی دسکتاپ نمایید تا آیکون ها مشخص شود. این نرم افزار برروی تمامی ویندوزهای مایکروسافت قابل اجرا می باشد.

 

AutoHideDesktopIcons مخفی شدن خودکار آیکون های دسکتاپ AutoHideDesktopIcons 2.25

 

Admin بازدید : 52 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.62

 

تعداد صفحات : 169

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 85
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 302
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 455
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,121
  • بازدید ماه : 2,121
  • بازدید سال : 73,005
  • بازدید کلی : 445,605
  • کدهای اختصاصی
    vighandl.rozblog.com Real PageRank vighandl.rozblog.com trustrank
    دانلود تولبار سایت
    Get our toolbar!
    تبلیغات
    کسب درآمد
    فیلم و سریال
    .:: بخش سريال ها ::.








    .:: آرشیو سریال ها ::.

    آخرین آلبوم ها