loading...
وایقان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 39 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید وبسیار شنیدنی علی لهراسبی به نام یک افق یک پنجره

ترانه ی یک افق ، یک پنجره را که در سال ۸۹ به سفارش موسسه پیام آزادگان و به مناسبت ورود آزادگان به کشور عزیزمان ساخته شده بود

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام یک افق یک پنجره

 

Admin بازدید : 42 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows Doctor نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت،بهینه سازی و محافظت از ویندوز می باشد و در سه زمینه نامبرده شده به بهبود وضعیت ویندوز کمک می نماید. این نرم افزار با تنظیمات امنیتی ویژه ای که در ویندوز ایجاد می نماید، آسیب پذیری های امنیتی را از بین برده و از این طریق باعث افزایش امنیت ویندوز شده و در نهایت موجب می شود که ویندوز در مقابل ویروس ها و تروجان ها به خودی خود مقاوم تر عمل نماید. در زمینه بهینه سازی و در بخش اینترنت ، نرم افزار با اعمال تنظیماتی باعث می شود کل پهنای باند به مصرف کاربر برسد و دسترسی های اضافی حذف شود و از این طریق سرعت اینترنت افزایش خواهد یافت. در کل نرم افزار دارای ۱۴ بخش مجزا است که همگی آنها در جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز تعبیه شده اند. پاکسازی رجیستری و تعمیر آن موجب بهبود عملکرد ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت و کارایی خواهد شد. حذف فایل های هرزه و بی استفاده درون هارد دیسک ضمن آزاد سازی فضای آن و استفاده کاربر از فضای بیشتر هارد دیسک در نهایت باعث پردازش بهتر اطلاعات توسط هارد دیسک شده و باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. حذف فایل های پروسه ای ویندوز و حذف تاریخچه های اینترنت مرورگرها و ویندوز ضمن بهبود حریم خصوصی باعث می شود فضای از ویندوز در اشغال این فایل ها که تعدادشان نیز بسیار بالاست پاکسازی شده و فضای آزاد بوجود آمده و از همه مهمتر سرعت ویندوز افزایش یابد. مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین بازیابی فایل های حذف شده نیز از دیگر امکانات جانبی نرم افزار Windows Doctor محسوب میگردد.

 

windows doctor محافظت و بهینه سازی و بهینه سازی Windows Doctor 2.7.5.0

 

 

Admin بازدید : 51 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Atomic Alarm Clock نرم افزاری حرفه ای برای جایگزین شدن ساعت معمول سیستم عامل های مایکروسافت می باشد. این نرم افزار حرفه ای با جایگزین شدن به جای ساعت ویندوز میتواند ضمن زیباسازی ساعت امکاناتی نظیر اعلام هشدار در تاریخ و ساعت های مشخص و همچنین خاموش شدن خودکار ویندوز را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرف دیگر قابلیت های دیگر نیز با نصب این نرم افزار در اختیار کاربر قرار خواهد کرد. برای اعلام هشدار و یا به صورت عامیانه ساعت زنگدار، این نرم افزار میتواند چندین و چند ساعت و تاریخ را در نظر گرفته و در تمامی آنها به کاربر هشدار دهد. همچنین این قابلیت را دارد تا در هر ساعت و یا هرچند دقیقه یکبار با صدایی کاربر را از گذشتن دقایق آگاه سازد. قابلیت جالب و مهم دیگر نرم افزار،امکان روشن کردن یا بیدار کردن کامپیوتر در تاریخ و ساعت مشخص در هنگامی که ویندوز در حالت Stand by و hibernate قرار دارد می باشد. بنابراین نرم افزار میتواند در حالات ذکر شده ویندوز را مجدداً فعال نماید. از نظر زیبایی نرم افزار دارای چندین پوسته زیبا است که کاربر میتواند آنها را انتخاب نماید. همچنین ۱۲ مدل مختلف برای نمایش دادن تاریخ،هفته،ساعت،دقیقه و ثانیه دارد که همگی اینها به کاربر پسند بودن نرم افزار کمک می نماید. همچنین نرم افزار دارای تقویم می باشد و قابلیت برنامه ریزی را دارا است و برای تقویم ها نیز ۱۰ پوسته زیبا تعبیه شده است. قابلیت برنامه ریزی هشدار بر اساس ساعت دیگر کشورها نیز امکان پذیر گشته است.

 

Atomic Alarm Clock ساعت زنگدار حرفه ای Atomic Alarm Clock 6.15

 

 

Admin بازدید : 63 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های سیما، ابزارک‌های گوناگون و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

myTV

Admin بازدید : 363 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید فوق العاده شنیدنی مازیار فلاحی با نام لعنت به من

ترانه سرا: مازیار فلاحی ، امین بامشاد ، یاحا کاشانی ، میلاد نودست
تنظیم: مازیار فلاحی ، امیر توسلی ، نوید اسکندر
میکس و مسترینگ: امیر توسلی/توسلی ملودی : مازیار فلاحی

برای حمایت از مازیار فلاحی عزیز میتوانید آلبوم رو به صورت کامل و ارزان از سایت بییپ تونز خریداری کنید برای خرید آلبوم بر روی عکس زیر کلیک کنید

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من,مازیار فلاحی دانلود آلبوم جدید لعنت به من,مازیار فلاحی آلبوم لعنت به من,مازیار فلاحی لعنت به من,مازیار فلاحی دانلود آلبوم لعنت به من,مازیار فلاحی آلبوم جدید لعن به من,آلبوم مازیار فلاحی با نام لعنت به من,آلبوم جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود آلبوم مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود کامل آلبوم مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود تمامی آهنگ های آلبوم مازیار فلاحی با نام لعنت به من,آلبوم 92 مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود آلبوم 92 مازیار فلاحی با نام لعنت به من,آهنگ مازیار فلاحی با نام لعنت به من,موزیک مازیار فلاحی با نام لعنت به من,موزیک جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من,آهنگ جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود آهنگ مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود موزیک مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود آهنگ جدید از مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود موزیک جدید از مازیار فلاحی با نام لعنت به من,دانلود موزیک جدید مازیار فلاحی با نام لعنت به من,عکس مازیار فلاحی در آلبوم لعنت به من,خرید آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من,خرید اینترنتی آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من,

————————————-

دانلود آلبوم جدید مازیار فلاحی به نام لعنت به من

 

Admin بازدید : 59 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

autorunfileremover حذف ویروس های اتوران Autorun File Remover 1.5

 

Admin بازدید : 54 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

مدیران سایت ها و وبمستران و مدیران سرورها و یا حتی کاربران در برخی مواقع نیاز دارند تا اطلاعاتی را در مورد IP ها و یا آدرس های اینترنتی به دست بیاورند. در این مواقع سایت هایی که به اصطلاح عملیات whois به معنی "او کیست"  را انجام میدهند در دستور کار قرار میگیرند. اما برخی از این سایت ها اطلاعات کافی یا درستی را در اختیار قرار نمیدهند. نرم افزار SmartWhois با در اختیار گرفتن اطلاعات بیش از ۱۰۰ سرور در سرتاسر جهان این امکان را به کاربر میدهند تا اطلاعات کاملی را از آدرس های آی پی ، Hostname ها و آدرس های اینترنتی را به راحتی چند کلیک به دست آورد. اطلاعاتی نظیر کشور،استان،شهر،مدیر شبکه،مدیر،کاربر و شماره پشتیبانی و… این نرم افزار با پشتیبانی از استاندارد IDNs به کاربر کمک میکند تا نسبت به هویز گرفتن از دامین هایی که با کاراکتر های خاص (نظیر آدرس های فارسی) ثبت شده اند نیز اقدام شود. دیگر قابلیت نرم افزار هویز گرفتن همزمان چندین آدرس آی پی و آدرس اینترنتی و hostname می باشد و این قابلیت نیز در تسهیل و سرعت بخشیدن به کار حائز اهمیت می باشد. همچنین قابلیت آرشیو نمودن اطلاعات به دست آمده از هویز انجام شده وجود دارد. محیط نرم افزار بسیار ساده است و همانند وبگردی فقط کافی است به نوشتن یا کپی نمودن آدرس مورد نظر خود اقدام نموده و با کلیک برروی جستجو به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

 

SmartWhois کسب اطلاعات از آدرس های اینترنتی SmartWhois 5.1 Build 270

 

Admin بازدید : 44 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Action محصول شرکت Mirillis نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو از محیط ویندوز ، نرم افزارها ، بازی ها و هرکجا که فکرش را بکنید با کیفیت HD و همچنین ضبط و ذخیره تمامی آنچه از کارت صدا خارج می شود و شما می شنوید ، می باشد. از قابلیت های مهم این نرم افزار این است که ضمن فیلمبرداری از محیط ویندوز و ضبط صداها این است که با پشتیبانی ای میکروفن میتواند هنگام ضبط ویدیو از محیط ویندوز و بازی ها و… نسبت به ضبط صدای میکروفون اقدام کند و به این ترتیب کاربر میتواند نسبت به ساخت فیلم آموزشی و ویدیو کنفراس و یا هرکاری که نیاز است را انجام دهد. نکته ای که در سایت سازنده بسیار به آن اشاره شده است ، ذخیره ویدیو فیلمبرداری شده با کیفیت HD و صدای ضبط شده با کیفیت SD می باشد. کیفیت ۴۸۰p برای ساخت ویدیوهای اموزشی بسیار مناسب خواهد بود. بنابراین این نرم افزار از نظر کیفیت بسیار قدرتمند می باشد. قابلیت دیگر نرم افزار این است که میتواند ویدیوهای اینترنتی آنلاینی که قابل پخش است را نیز فیلمبرداری و ذخیره کند. البته این نخواهد بود که کل صفحه فیلمبرداری شود ، بلکه کاربر را با مشخص کردن بخش مورد نیاز ، همان قسمت را به نرم افزار نشان داده و نرم افزار نیز تنها همان بخش را ذخیره خواهد نمود. بعد از ضبط ویدیو و صدا کاربر میتواند نسبت به ذخیره آنها اقدام کند که در این مرحله ذخیره با فرمت های مختلف صوتی و تصویری امکان پذیر خواهد بود. در توضیحات شرکت سازنده ، به قابلیت ضبط ویدیوهای HD با پردازنده های Intel بدون استفاده زیاد از پردازنده اشاره شده است و این نرم افزار با پردازنده های اینتل سازگاری بسیار بهتری خواهد داشت. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و تمامی کاربر میتوانند به راحتی و با صرف زمان اندکی از انها استفاده کنند.

 

Mirillis Action ضبط ویدیو HD و فیلم آموزشی از محیط ویندوز Mirillis Action! 1.16.0

 

Admin بازدید : 45 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Clean Disk Security نرم افزاری عالی برای مطمئن شدن از اینکه فایل های حذف شده و اطلاعات درون هارد و انواع حافظه های فرمت شده دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. همانطور که می دانید روش های معمول حذف کردن اطلاعات نظیر فرمت کردن یا حذف به وسیله دستور Delete به راحتی قابل بازیابی هستند و اگر به هر دلیلی میخواهید اطلاعات حذف شده شما دیگر قابل بازیابی نباشند ، بایستی به فکر چاره باشید. چاره ای که دانلودها در نظر گرفته است،استفاده از نرم افزار Clean Disk Security جهت حذف اطلاعات محرمانه و مهمی می باشد که نمیخواهید قابل بازیابی باشند. این نرم افزار دارای ۴ روش مطمئن و حرفه ای جهت پاکسازی اطلاعاتی است که میخواهید قابل بازیابی نباشند. روش جدید اضافه شده Gutmann نام دارد در ۳۲ فاز فعال شده و کاربر از غیرقابل بازیابی بودن اطلاعاتتان مطمئن می سازد. در کنار این قابلیت اصلی ، نرم افزار توانایی حذف فایل های اضافی اینترنت ، کَش مرورگرها،حذف recent files ویندوز، پاکسازی هارد از فایل های اضافی و… در زمره توانایی های خود جا داده است. نرم افزار جهت حذف اطلاعات درون هارد دیسک دارای مرورگر داخلی می باشد تا کاربر به راحتی نسبت به انتخاب دایرکتوری یا فولدرهای مورد نظر خود اقدام نمایید.

 

clean disk security حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات Clean Disk Security 8.04

 

Admin بازدید : 62 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2013 13.567

 

Admin بازدید : 61 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Advanced SystemCare Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، پاکسازی و افزایش سرعت سیستم در کنار محافظت از حریم خصوصی و حذف فایل های مخرب است. این نرم افزار دارای امکانات فراوانی جهت رفع مشکلات ویندوز در کنار ابزارهای بهبود دهنده مانند افزایش سرعت اینترنت و بالا بردن امنیت ویندوز می باشد. پاکسازی رجیستری ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، افزایش سرعت سیستم ، کنترل حریم خصوصی ، حذف فایل های هرز ، بررسی اینترنت و سایت های اینترنتی مخرب ، افزایش سرعت اینترنت تا ۳۰۰ درصد و رفع مشکلات ویندوز از قابلیت های اصلی این نرم افزار محسوب می شود. در نسخه جدید ظاهر جدید و کاربردی تر در نظر گرفته شده است و جهت افزایش سرعت اینترنت و یکپارچه سازی هارد دیسک تکنولوژی های جدیدی به کار گرفته شده است. لازم به ذکر است نرم افزار دارای ۲۰ ابزار اختصاصی برای بهینه سازی و بهبود عملکرد ویندوز است و دارای امکانی به نام ActiveBoost می باشد که به صورت زنده ویندوز را بهینه سازی میکند. Turbo Boost نیز قابلیتی است که با فعال کردن آن در زمان بازی و امور مهم میتوانید نهایت قدرت سیستم را به کار بگیرید.

 

Advanced SystemCare Pro بهینه سازی قدرتمند و کامل Advanced SystemCare Pro 6.4.0.289

 

تعداد صفحات : 169

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 85
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 689
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,201
  • بازدید ماه : 1,201
  • بازدید سال : 72,085
  • بازدید کلی : 444,685
  • کدهای اختصاصی
    vighandl.rozblog.com Real PageRank vighandl.rozblog.com trustrank
    دانلود تولبار سایت
    Get our toolbar!
    تبلیغات
    کسب درآمد
    فیلم و سریال
    .:: بخش سريال ها ::.








    .:: آرشیو سریال ها ::.

    آخرین آلبوم ها