loading...
وایقان دانلود
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 49 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

doodle fit 2 بازی فکری و زیبای Doodle Fit 2: Around the World 1.2   آیفون و آیپد

 

Admin بازدید : 82 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Killer is Dead نام بازی جدیدی است که اندکی شما را به یاد Killer7، یکی دیگر از ساخته‌های سودا، می‌اندازد. علاوه بر تشابه اسمی، این دو عنوان از نظر سبک هنری و گرافیکی و همچنین داستان و شیوه‌ی بیان که در مورد قاتلانی با قدرت‌های فرازمینی می‌باشد، شباهت‌ کاملا مشخصی به هم دارند. با این وجود، همانگونه که خود سودا می‌گوید، Killer is Dead یک عنوان کاملا مستقل و جدید است که هیچ ارتباطی با بازی‌های گذشته‌ی او ندارد. این بازی یک اکشن Hack’n Slash تمام عیار است که مبارزات با سلاح سرد به سبک Lollipop Chainsaw را با تیراندازی سوم شخص از روی شانه ترکیب می‌کند. اما این عنوانی نیست که در آن بتوانید با خیال راحت دشمنان را از راه دور هدف بگیرید و بکشید. داستان Killer is Dead، قاتل یا بهتر بگویم مزدوری به نام Mondo Zappa را دنبال می‌کند. حوادث و اتفاقات بازی در آینده‌ای نسبتا نزدیک رخ می‌دهند، آینده‌ای که در آن سفر به کرات دیگر، تقویت کننده‌های سایبرنتیک، ربات‌ها و سایبورگ‌ها در زندگی روزمره‌ی انسان‌ها وارد شده‌اند. موندو و دستیارش Mika Takewaka، توسط شرکت متخصص در قتلی با نام Bryan Execution Firm، که توسط سایبورگی به نام Bryan Roses مدیریت می‌شود، استخدام می‌شوند. Roses ماموریت‌های مختلفی به این دو می‌دهد که  برای انجام آن‌ها باید به کشورهای مختلفی سفر کنند. Killer is Dead مانند یک فصل از یک سریال تلویزیونی، حالتی اپیزودیک دارد و هر مرحله‌ی آن با ماموریتی آغاز می‌شود و با اعدام  هدف مورد نظر به پایان می‌پذیرد. با این حال، بازی یک خط داستانی کلی هیجانی و گیرا دارد که در طول بازی کم‌کم فاش می‌شود. چیز زیادی از داستان در دست نیست اما طبق گفته‌های سودا ۵۱، عشق، از خود گذشتگی، فساد و قتل محورها و مفاهیم اصلی داستان را تشکیل می‌دهند.

Killer is Dead PS3-iMARS

 

Killer is Dead ps3 cover small دانلود بازی Killer is Dead برای PS3

Admin بازدید : 48 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5 و بالاتر قابل اجرا است.

 

asphalt8 بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   آیفون و آیپد

 

Admin بازدید : 55 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows 7 Codecs Advanced مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.

 

Windows7Codecs کدک های مالتی مدیا ویندوز سون Windows 7 Codecs Advanced 4.2.3

 

Admin بازدید : 61 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید وبسیار شنیدنی الیاس شیرزاد و مهدی شکوهی به نام سفر بخیر

ترانه : نسرین اکرامی / تنظیم , میکس و مسترینگ : الیاس شیرزاد

این آهنگ تیتراژ برنامه سفر بخیر میباشد!

دانلود آهنگ جدید الیاس شیرزاد و مهدی شکوهی به نام سفر بخیر

 

Admin بازدید : 62 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیارشنیدنی جعفر سلیمانی به نام به جای تو میگه شما

ترانه : امید باوفا ، انسیه راشکی / آهنگ : رضا بهشتی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : مهدی حسینی

دانلود آهنگ جدید جعفر سلیمانی به نام به جای تو میگه شما

 

Admin بازدید : 59 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV PC-RELOADED

 

Saints row IV pc cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

Admin بازدید : 47 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notif Pro ابزاری است برای ساخت نوتیفیکیشن‌های دلخواه و سفارشی شده در گوشی‌های اندروید. شما می‌توانید برای هرچیزی مثل پسوردها، لیست‌ها، عکس‌ها و… نوتیفیکیشن‌های دلخواه خود را داشته باشید. این نرم‌افزار از ۴ حالت کلی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت عادی که دارای یک عنوان و یک خط توضیح است، حالت Big Text که عنوان را به‌عنوان چندین خط توضیح نمایش می‌دهد، حالت Big Picture که عنوان و عکس انتخابی شما را نمایش می‌دهد و نهایتاً حالت لیست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notif pro android ساختن نوتیفیکیشن‌های دلخواه با Notif Pro 1.0   اندروید

 

Admin بازدید : 44 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

 

Admin بازدید : 45 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

Lost Planet 3 XBOX360-iMARS

 

lost planet 3 xbox360 cover small دانلود بازی Lost Planet 3 برای XBOX360

 

Admin بازدید : 49 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Trojan Remover نرم افزاری توانمند برای از بین بردن انواع تروجان ها می باشد. این نرم افزار میتواند Trojan Horses ، کرم های اینترنت worms ، فایل های تبلیغاتی مزاحم adware و جاسوس افزارها spyware را از بین ببرد. در مواقعی که آنتی ویروس نمیتوانند اینگونه ابزارهای مخرب را از بین ببرند ، این نرم افزار میتواند به عنوان بهترین انتخاب مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مهمترین خصوصیت های این نرم افزار که در نمونه های مشابه کمتر یافت می شود ، آپدیت خودکار آن توسط شرکت سازنده است و این باعث می شود تا تروجان های جدید نیز توسط این نرم افزار شناسایی شوند. Trojan Remover با بررسی رجیستری ویندوز ، فایل های سیستمی و فایل های بوت این اجازه را از تروجان ها سلب میکند که اگر باعث انجام تغییرات مخرب باعث عدم شناسایی خودشان شده اند ، بازهم Trojan Remover آنها را شناسایی نماید. همچنین این نرم افزار میتواند Remote Access Trojans که مخصوص در اختیار گرفتن سیستم هستند و rootkit شناسایی و حذف نماید.

trojan remover پاکسازی قدرتمند تروجان ها Trojan Remover 6.8.8.2623

تعداد صفحات : 169

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 85
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 346
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 689
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,148
  • بازدید ماه : 1,148
  • بازدید سال : 72,032
  • بازدید کلی : 444,632
  • کدهای اختصاصی
    vighandl.rozblog.com Real PageRank vighandl.rozblog.com trustrank
    دانلود تولبار سایت
    Get our toolbar!
    تبلیغات
    کسب درآمد
    فیلم و سریال
    .:: بخش سريال ها ::.








    .:: آرشیو سریال ها ::.

    آخرین آلبوم ها